Monday, March 22, 2010

გასეირნება დუშეთში 2















7 comments:

Gigoli said...

სურათებს ვინ გიღებდა?

maito said...

ჩემი და მე, მე ჩემ დას :):):)

Gigoli said...

ახ ესეიგი გაერთება დამემართა. :D
მე ერთი მეგონა და ორი ყოფილა. ეს იმიტომ რომ პოსტების კითხვა უკუღმა დავიწყე. ახლავე გამოვასწორებ

maito said...

ეგაც არაფერი კაცო :) ჩემი ბრალიცაა, სურათებს ახლა ვტვირთავ და ზოგს ისევ ვშლი :) დაგაბნიე, მარა ეგ არაფერი :*

natalia said...

მახსოვს იგი დრო საამო დრო... ოღონდ ნაღვლიანი კი არა და ბედნიერნი მიმოვიდოდით... არა მაი????... :)

ლანა ჩახუნაშვილი said...

ძალიან მომენატრა დუშეთი და თქვენი სახლი ტყის პირას, წიწვოვანი გორაკი,დაბურული და იდუმალი მთები,აივნის ვაზი და ძველებური სახლები.ყოველთვის ბედნიერ წუთებთან ასოცირდება ჩემთვის ეს ლამაზი,პატარა ქალაქი...

maito said...

გეთანხმები ლან, დუშეთი მართლაც ბედნიერ წუთებთან ასოცირდება :) და იმედია, ამ ზაფხულსაც ბედნიერ წუთებს გავატარებთ პატარა დუშეთში :):*